Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

κορασιδες εν δρασει

Μεσα σε λιγους μηνες εχουμε καταφερει να βγουμε γυναικοπαρεα 3 φορες. Νιωθω πολυ περηφανη που καταφερνουμε και οργανωνομαστε σιγα σιγα. Παρατηρησα οτι μετα την μπεμπα κανω περισσοτερα πραγματα απο ο,τι εκανα πριν. Απο τον φοβο μη με ρουφηξει η μητροτητα και χασω την Κατερινα στον δρομο, εχω γινει πιο ενεργη και νιωθω πολυ καλα γι' αυτο.



Ετσι και χθες μαζευτηκαμε 6 κορασιδες στην γιαφκα μας. Ηπιαμε τα κρασακια μας, κανονισαμε τα ψωνια της ψηστικης για την Πρωτομαγια και κουτσομπολεψαμε τις ζωες μας. Πολυ ωραια περασα.



Στο τελος εμεινα με την Τζενη, την παλια μου συγκατοικο. Αρχισαμε τη συζητηση τα δυο μας και δεν τελειωναμε. Αδειασε το "Κανταθ" και πηγαμε διπλα στο "Καφε" που ειχε περισσοτερο κοσμο να πιουμε ενα κρασακι. Αδειασε και το "Καφε" και καταλληξαμε σε ενα παγκακι κατω απο μια ομπρελα, επειδη εβρεχε, να μην εχουμε σταματημο και να λεμε, να λεμε, να λεμε...



Με λιγα ατομα μου συμβαινει αυτο και νιωθω πολυ τυχεροι που υπαρχουν στη ζωη μου!

7 σχόλια:

  1. Αχ τί ωραία!!!! Μου έχει λείψει και μένα πάρα πολύ να βγω με τις φιλενάδες μου για κρασάκι!!! Μου έδωσες ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια έχω να το κάνω αυτό!! Ούτε μόνη μου ούτε με τον άντρα μου κατορθώνουμε να βγαίνουμε συχνά...Δεν πειράζει, τα ζουζούνια μας να 'ναι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. nefeli μου

    κανονισε το, μην το αναβαλεις για την αλλη εβδομαδα γιατι δεν θα το οργανωσετε ποτε ετσι. Αυτο εκανα κι εγω συνηθως!

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανεραιδα μου

    να το προσπαθεις ομως. Καλα ειναι και τα παιδια αλλα δεν ειναι καλο να ερχονται σαν τιμωρια στη ζωη μας και να μας κλεινουν. Με λιγη διαθεση και σωστη οργανωση μπορει να βρεθει χρονος!!

    Καλημεραα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα να περνάς καλά και να κρατάς ένα κομματάκι για τον εαυτό σου.

    Εμείς δεν κλειστήκαμε ποτέ σπίτι αλλά βγαίναμε όλοι μαζί. Ούτε τα ταξίδια κόψαμε.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλεξανδρα μου

    δεν ξερω τι θα καταφερουμε, αλλα αυτος ειναι ο στοχος :)


    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε χαίρομαι! Πάντα έτσι, πάντα μια κορασίδα εν δράση!

    (Μου άρεσε πολύ ο τίτλος, για αυτό επαναλαμβάνω)!!!

    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή