Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Με τα ποδια στη δουλεια




Την Παρασκευη ειχα δωσει το αυτοκινητο για να μου φτιαξει ο γαμπρουλης μου τους υαλοκαθαριστηρες και κατεβηκα με τα ποδια στη δουλεια!








Το τοπιο ηταν τοσο ομορφο που εβγαλα το κινητο μου κι αρχισα να βγαζω φωτογραφιες σαν τουριστρια :)











Παρακαλουσα να μην κρατησει μονο 10 λεπτα η διαδρομη για μπορεσω να το χορτασω!










Ειναι ευλογια να μενεις σε ενα τετοιο μερος τελικα και να που χρειαζεται να χαλασει το αυτοκινητο για να απολαυσω μια τοσο ομορφη διαδρομη!



Καλη εβδομαδα!




3 σχόλια:

  1. Είναι πραγματικά ευλογία! Όντως σε εμάς είναι εντελώς διαφορετική η όλη καθημερινότητα.. Εγώ κάθε μέρα βλέπω εντελώς διαφορετικές εικόνες.. άσε που σε καμία περίπτωση δε θα βρισκόμουν στην δουλειά σε 10 λεπτά.. πόσο μάλλον να πήγαινα με τα πόδια.. Αντε φιλάκια :))) Πάντα χαρές και ομορφιές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. artista μου

    το ξερω και το εκτιμω εδω και 3 χρονια που καταφεραμε (μας το επιτρεπει και το επαγγελμα μας) να μεινουμε εξω απο την πολη. Πολυ πελατες μου παραπονιουνται για τους κατοικους εδω, στο χωριο που μενω. Ειναι ιδιοτροποι λενε, ειναι ζηλιαρηδες, ειναι... ειναι... πολλα :) καποια σκια δεν τους επιτρεπει να δουν την ομορφια γυρω τους, λες και εχουν επιλεκτικη οραση να βλεπουν τα ασχημα :)

    Προσπαθω να μη γινω ετσι, να βλεπω τα ομορφα!

    Καλο βραδακι αρτιστακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολλοι πελατες ηθελα να γραψω :)

    Απο λαθη αλλο τιποτα τελευταια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή