Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Σεπτεμβριος !

Ηρθε και παλι ο Σεπτεμβρης. Ο μηνας που υποδεχεται το αγαπημενο μου φθινοπωρο!!

Φετος καταφερα να κανω μονο 3 βουτιες στην θαλασσα :) Μονορουφι το ηπια αυτο το καλοκαιρακι και ουτε που το καταλαβα. Πρωτη φορα περασε τοσο ανεπαισθητα. Την τελευταια μερα που πηγαμε στην παραλια, ειδα αυτο το ξερο φυλλο και το φωτογραφισα. Χαμογελασα οταν το ειδα.


Προμηνυμα του φθινοπωρου! Η παραλια, αν και δεν πηγαμε και πολυ νωρις, ηταν σχεδον αδεια. Και το διπλανο beach bar κλειστο. Εγκαταλειψη ισως .... ισως ομως και υπεροχη πολυτελεια να απολαμβανεις τα ομορφα! Αυτη η φορα μου εφτασε για δεκα μπορω να πω.



Στο χωριο ξεκουραστηκαμε μεν, αλλα δεν ηταν καθολου ηρεμα οπως το φανταζομουν. Ειχαμε σχεδον συνεχεια κοσμο. Να φανταστειτε ηταν να γυρισουμε Σαββατο ή Κυριακη και επιστρεψαμε την Παρασκευη για να εχουμε λιγο ησυχια οι δυο μας :) Τι υπεροχη πολυτελεια κι αυτη.... να εχεις ησυχια σπιτι σου. Για λιγο καιρο ακομη βεβαια.... σε 1-2 μηνες θα εισβαλει στο σπιτι μας μια μπουμπου και εχω την διαισθηση οτι θα μου λειψει πολυ η ησυχια που ειχα συνηθισει ως τωρα :)

Χθες ξεκινησα και παλι δουλεια. Σας να μην ελειψα μια μερα μου φανηκε φετος. Απο χθες ανυπομωνουσα για το σημερα.... να μπει ο Σεπτεμβρης... λες και θα αλλαξει κατι σε μια μερα!

Το πρωι ξυπνησα στις 6:30 κι εκανα καφεδακι στον Δ και ετοιμασα το δικο μου γαλα με το πρωινο μου. Καθησαμε στο μπαλκονακι μας και το απολαυσαμε σε ενα λιγο συννεφιασμενο τοπιο. Κατα τις 7:30 αρχισαν οι πρωτες σταγονιτσες. Μια απαλη βροχουλα σαν χαδι αρχισε.... ισα που την ενιωθες! Οσο χρειαζοταν ομως για να μου φορεσει ενα μονιμο χαμογελο και να παει καλα η μερα μου.... ισως και ολος ο μηνας :)



Μπηκε ο Σεπτεμβρης λοιπον! Μια τεραστια αγκαλια για μενα που χανομαι μεσα της καθε χρονο με περισση χαρα! Αγαλιαζει το μεσα μου! Η μελαγχολια της φυσης μου παει.!...πολυ!
Δεν ειναι αρρωστια η μελαγχολια.... μην τη φοβαστε... ειναι αγκαλια ζεστη και σφιχτη.... ο,τι πρεπει για τις πρωτες πρωινες δροσιες!

Καλο φθινοπωρο να εχουμε ευχομαι σε ολους! Μακαρι να αγγιζει το ραβδακι του φθινοπωρου και να λουζει και τη δικη σας ζωη με λιγη χρυσοσκονη και λιγη τεχνικη σεπια.... γινονται ολα πιο ατμοσφαιρικα ετσι!

Καλο μηνα!!

24 σχόλια:

  1. Καλό μήνα!
    Τι όμορφα που μιλάς για το φθινόπωρο!
    Το αγαπάς κι αυτό φτάνει ως και τις δικές μας καρδιές. Εγώ είμαι του χειμώνα. Θέλω να φοράω παλτό και πασμίνα.
    Καλό φθινόπωρο λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο είναι το φθινόπωρο! Ειδικά σε περιοχές κοντά στην φύση.. Φαντάζομαι σε ορεινές τόσο το καλύτερο.. Η 3η φωτο ειναι απο τη γειτονια σου;;;!! Καλό φθινόπωρο να έχουμε..(και εμένα δε μου έφτασαν οι διακοπες..!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. lena μου

    ο ερωτας για το φθινοπωρο δεν κρυβεται ε; Και ο χειμωνας μου αρεσει κι εμενα. Τα φουσκωτα παπλωματα, τα χουχουλιαρικα πουλοβερ και οι βραδιες μπροστα στο τζακι!!!
    Με μαγευουν αυτες οι εποχες :) Η καθε μια εποχη εχει την χαρη της βεβαια αλλα το φθινοπωρο και ο χειμωνας εχουν μεγαλυτερο μερος στην καρδια μου :)

    Καλως να το ζησουμε φετος το φθινοπωρο Λενα μου!

    Καλο απογευματακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρτιστακι μου

    οι δυο πρωτες φωτογραφιες ειναι μονο δικες μου. Η τριτη ειναι απο το flickr.... μακαρι να ηταν απο την γειτονια μου. Αν και δεν εχω παραπονο, ζω πολυ κοντα στην φυση :)

    Μου εδωσες ιδεα. Θα φωτογραφισω την γειτονια μου μια απο αυτες τις μερες και θα κανω αναρτηση να σας την δειξω. Ισως να περιμενω να κιτρινισουν λιγο περισσοτερο τα φυλλα :)

    Καλο φθινοπωρο γλυκια μου αρτιστα!

    (Ολη μερα σημερα ακουω την συλλογη που μου ειχες στειλει με τα τραγουδια. Απο εκει εκλεψα και το κομματι που ακουμε!)

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια ιδέα..ανυπομονώ να τη δω.. Πολύ χάρηκα τώρα..Εγώ μένω στο κέντρο της Αθήνας οπότε φύση δεν έχουμε...Θα περιμένω..Χαίρομαι που σου άρεσαν οι επιλογές.. φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω ότι ο βαθύτερος εαυτός μας αποζητά τη μελαγχολία του Φθινοπώρου, την ησυχία του, τα χρώματά του, ίσως κάπου και τη μοναξιά του.

    Ίσως αυτός είναι ο μόνος τρόπος να πούμε σε μας τους ίδιους ένα "αγαπώ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει κι εμένα η γλυκιά μελαγχολία του φθινοπώρου.

    Τα φύλλα που πέφτουν με την υπόσχεση πως η άνοιξη θα ξαναντύσει τα δέντρα...

    Αυτός ο όμορφος κύκλος που λέγεται ζωή...

    Απόλαυσε ησυχία γιατί καλά στο λέει αυτό το κάτι πως με την εμφάνισή της η μπουμπού θα αλλάξει τη ζωή σας.

    Καλό μήνα να έχουμε

    Ενα χαδάκι στην κοιλίτσα, στο κομματάκι του μέλλοντος που κυοφορείς.

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. artistaki μου

    να αρχισουν να πεφτουν τα φυλλα και θα παρω την φωτογραφικη μου για τουρισμο στην γειτονια :):)

    Οι μουσικες σου επιλογες υπεροχες!! Τωρα ακουω το valse της amelie.

    Καλημερααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγγελε μου

    καποιες περιοδοι μοναξιας ειναι αναγκαιες, συμφωνω απολυτα μαζι σου. Και δεν σημαινει οτι δεν ειμαστε καλα και οτι εχουμε καποιο προβλημα οταν κλεινομαστε για λιγο.
    Χρειαζομαστε χρονο και για μας, μονο για μας, για λιγο κανακεμα.... γι' αυτο το "αγαπω" που λες :)

    Καλη σου μερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλεξανδρα μου ομορφη

    αυτος ο κυκλος της ζωης κανει καθε εποχη να εχει τη δικη της ξεχωριστη σημασια και ομορφια!

    Οπως προειπα βεβαια, μια αδυναμια στο φθινοπωρο και τον χειμωνα την εχω :) Αυτη την εποχη ειμαι παντα στα καλυτερα μου!!!

    Πολυ καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Ντηντόνι μου!

    Μακάρι να μπορούσες να έβλεπες τα μάτια μου αυτή τη στιγμή, αντί ψυχρές σειρές λέξεων...

    Δεν ξέρω γιατί έχω συγκινηθεί έτσι και ντρέπομαι να πω και παραπάνω γιατί θα θεωρηθώ υπερβολική. Ίσως και να είμαι.

    Αν σκεφτείς ότι πάντα είμαι η μόνη που κλαίω όταν μου λένε φιλενάδες ή ξαδέρφες για εγκυμοσύνες, η μόνη που πλαντάζει στα μαιευτήρια όταν φέρνουν τα μωράκια στα "πυρέξ"... τότε δεν θα σου φανεί και τόσο περίεργο που μια "άγνωστη" με την οποία μιλάς που και που ιντερνετικά, σου γράφει με ψιλοθολά μάτια, επειδή έμαθε για την εγκυμοσύνη σου.

    Το έμαθα χθες από κάτι σχόλια στην Τάλι και μπήκα σήμερα και διάβασα μερικές αναρτήσεις σου... Ε, και... απόγινα!!!

    Δεν ήμουν πάντα ΤΟΣΟ πολύ ευσυγκίνητη... Νομίζω χειροτέρεψα απ' όταν έγινα κι εγώ μάνα. (Οπότε μη με κοροϊδεύετε μερικές μερικές, νταξ??? Σας βλέπω!)

    Δεν ξέρω τι να ευχηθώ... Μία λέξη μου έρχεται μόνο: ΥΓΕΙΑ!

    Σε φιλώ πολύ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στελλα μου

    δεν παρεξηγω κανεναν οταν συγκινειται γιατι κι εγω ειμαι ευκολη στο κλαμα :)

    Ευχαριστω πολυ πολυ για την πολυτιμη ευχη σου και για την αγκαλια που μου εστειλες με τα λογια σου :)

    Ειμαι λιγακι σε χαζοχαρουμενη διαθεση και οσο πλησιαζει ο καιρος τρελλαινομαι ακομη περισσοτερο. Οχι επειδη εχω καταλαβει τι γινεται ακριβως, αντιθετως. Επειδη δεν εχω ιδεα τι ειναι αυτο που περιμενω και το αναμενω ως θαυμα :):)

    Παντως προσπαθω να ειμαι ξεκουραστη γιατι με εχουν προειδοποιησει πολλοι/πολλες για τα μετεπειτα ξενυχτια!

    Σε 2 βδομαδες μπαινω στον μηνα μου και μετα.... οταν με χασετε για λιγες μερες θα πει οτι εγινε το θαυμα!! :):)

    Πολυ καλημερα σου Στελλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό φθινόπωρο!
    Με αυτήν τη όμορφη γλυκιά μελαγχολία που στριφογυρίζει γύρω-γύρω στον αέρα, στις μυρωδιές, στους ήχους, στα πεσμένα φύλλα...

    έρχεται και δένει με τους ήχους της μουσική που επέλεξες και την διακόσμηση του ιστολογίου.

    υ.γ. και πόσο θα δένει ο μικρός μωρουδιακός ήχος μες το σπίτι...

    Καλησπέρα deedeka φθινοπωρινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω σημερα παντου παω τελευταια

    ολους σας βρισκω μαζεμενους


    ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕς ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ

    "Δεν ειναι αρρωστια η μελαγχολια.... μην τη φοβαστε... ειναι αγκαλια ζεστη και σφιχτη.... ο,τι πρεπει για τις πρωτες πρωινες δροσιες!"


    ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ??
    τι την εχεις κανει την Ντη?
    Οταν τα λεγαμε εμεις αυτα (εχω ντοκουμεντα λεμε) ελεγες αλλαααα...

    ειδες τι σου κανει η εποχη??
    τεσπα η μεταβατικη φαση σε εχει ωφελησει απιστευτα και περα της πλακας
    εγω που παντα προσπαθω να παρατηρω και να διαβαζω

    σε βλεπω να μεγαλωνεις
    να ωριμαζεις
    και να γραφεις πολυ ομορφα οχι μονο οταν θελεις αλλα τελικα συνεχεια...


    ναι η μελαγχολια ειναι μια μεγαλη αγκαλια
    κι ειναι ομορφο να αφηνεσαι
    ξ ε ρ ο ν τ α ς και ελεγχοντας
    πως οποτε θες με ενα τσαφ..
    (που λεει και η Στελλα)
    χαμογελας και ξεχνας


    φιλια λεμε
    και εκει που χεις βαλει την αλλη Ντη κλειδωσε την κιολας!


    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καναρινενια μου

    ο μωρουδιακος ηχος προβλεπεται να σπαει την αρμονια του φθινοπωρου, αλλα χαλαλι. Μπροστα σε τετοια θαυματα πρεπει να αγαλιαζουμε και να τα δεχομαστε ολα με σεβασμο!

    Πως περασες το καλοκαιρακι;; Καιρο ειχα να σε "συναντησω" :)

    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ταλι μου

    αδυνατω να σκεφτω τα ντοκουμεντα που λες. Τα τελευταια δεκα χρονια δεν θυμαμαι να μην υπερασπιζομαι την μελαγχολια και την αναγκη μου για λιγη μοναξια ανα διαστηματα. Ισως να "φαινομαι" πολυ κοινωνικη αλλα στην ουσια ειμαι και λιγακι κλειστο ατομο. Σπιτογατος και μοναχικη :)

    Με ξαφνιαζει που μου λες οτι ελεγα αλλα :) Οχι οτι δεν εχω αναθεωρησει διαφορες αποψεις μου εδω μεσα. Με τον καιρο αλλαζω σε πολλα, αναθεωρω και προχωραω :) Απλα με την μελαγχολια ειμαστε πολυ φιλες απο τα φοιτητικα μου χρονια, ειχα ανεβασει κι ενα αποσπασμα της Βαμβουνακη πριν πολυ καιρο για το θεμα αυτο.

    Τελος παντων, η ουσια ειναι οτι τελικα πολυ συμφωνουμε :)

    Η καθε Ντη που περασε, εχει θρονιασει σε μαλακα πουφ στα βαθη μου, ηρεμα και ραχατικα, γιατι τα τελευταια χρονια προσπαθησα να μην αφησω κανενα κομματι μου παραπονεμενο. Εχει σεργιανισει κι εχει αποκαμει απο οσα λαχταρουσε. Δεν υπαρχουν ομορφα ψεματα, μας τελειωσαν. Εχω πει πολλα και τα σιχαθηκα. Τα τελευταια χρονια βαδιζω καθαρη κι αυτο κανει τα βηματα μου αναλαφρα! Τσαφ κανουν μονο τα ομορφα ονειρα που καιγονται ..... να μαστε καλα να κανουμε αλλα :)

    Καλο απογευματακι Ταλι μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φιλενάδα μου, αν θα σου λείψει η ησυχία λέειιιιιιι!!! Όταν έρθει η μπουμπού σου όλα θα αλλάξουν αλλά νομίζω ότι θα αλλάξουν προς το καλύτερο!
    Και μένα μ'αρέσει το φθινόπωρο! Έχω όμως την ίδια αίσθηση ότι αυτό το καλοκαίρι πέρασε πάρα πολύ γρήγορα! Δεν πειράζει όμως... και του χρόνου να είμαστε καλά!
    Καλή προσαρμογή!!!
    Φιλιά σε όλη την οικογένεια και σε σένα ρουφηχτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο,τι πιο ομορφο η δροσια του φθινοπωρου και η μυρωδια της βροχης.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπάς κι εσυ το φθινόπωρο Ντιντίκα μου..η αγαπημένη μου εποχή!

    Περιμένω πως και πως να φθινοπωριάσει και να κανω τη μαγευτικη διαδρομή θεσνίκη-πολύγυρο..έχεις περάσει τέτοια εποχή απο'κεί?λίγο πριν τον Πολύγυρο..μαγεία!χάνομαι στην ομορφιά που απλώνεται γύρω μου..τα πιο όμορφα χρώματα που έχω δει ποτέ μου!

    Και τα ρόδια?μμμμ..το αγαπημένο μου φρούτο..πόσο χαίρομαι που φθινοπωριάζει φιλενάδα!!

    Καλό μας Φθινόπωρο..για σένα θα είναι το καλύτερο φέτος!

    xxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειρηνη μου

    ευχομαι να παρει απο μενα η μπουμπου, που οταν ημουνα μωρο ημουνα μαμ κακα και νανι. Αν τυχαινε και ξυπνουσα πιο νωρις απλα σιγοτραγουδουσα μουρμουρητα :)

    Πλησιαζει ο καιρος κι ακομα εχουμε να παιρνουμε πραγματα.... τα αμελησαμε ολα τελευταια :)

    Φιλακια φιλεναδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δημιουργια μου

    το φθινοπωρο με ολες του τις εικονες, τους ηχους και τα αρωματα ειναι μαγευτικο απο μονο του :)

    Καλη σου μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαργαριτα μου

    Προς Πολυγυρο μονο χειμωνα και καλοκαιρι θυμαμαι να πηγα. Θυμαμαι ομως κι εγω διαδρομες προς τον Ταξιαρχη και προς την Βαρβαρα..... Απιστευτες!!!!!!!

    Η βορεια Χαλκιδικη εχει την δικη της μοναδικη ομορφια!!

    Πολλα πολλα φιλακια κοριτσαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δυστυχως εδω στην Αττικη δυσκολα καταλαβαινει κανεις το φθινοπωρο.
    Τυχεροι για ενα ακομα λογο οσοι ζειτε στην επαρχια.

    Καλο φθινοπωρο Dee!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αντωνη μου

    αν σταθεις λιγακι να προσεξεις θα δεις οτι και την Αττικη την αγκαλιαζει το φθινοπωρο.... απλα οι ρυθμοι ειναι τετοιοι εκει σε σας που δεν εχετε πολυ χρονο και ηρεμια να το ευχαριστηθειτε.

    Πανε μια βολτα στο Δασος Χαιδαριου... ειναι πολυ ομορφα :)

    Καλη εβδομαδα Αντωνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή