Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Καλοκαιρινες δημιουργιες

ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΙ
( ετσι οπως πρηζονται τωρα τα δικα μου, επρεπε να κανω κατι να με χωραει!)


ΠΡΑΣΙΝΟ-ΣΙΕΛ ΚΟΛΙΕ


ΑΣΗΜΙ-ΜΠΕΖ ΚΟΛΙΕ


ΠΡΑΣΙΝΟ-ΣΙΕΛ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ


ΛΙΛΑ-ΜΩΒ-ΣΙΕΛ ΚΟΛΙΕ


ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΚΟΛΙΕ



ΡΟΖ ΚΟΛΙΕΔΑΚΙ



"ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ" ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΕΜ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙ ΜΟΥ


ΦΟΥΞ ΚΟΛΙΕ ΜΕ ΠΛΕΚΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ


ΡΟΖ ΚΟΛΙΕ


ΧΡΥΣΟ ΚΟΛΙΕ



ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΓΟΥΡΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ




ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΑ ΚΟΛΙΕΔΑΚΙΑ


ΠΛΕΚΤΟ ΣΕ ΠΕΤΟΝΙΑ ΜΕ ΒΕΛΟΝΑΚΙ


ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΑ ΚΑΦΕ - ΧΡΥΣΟ


ΜΠΛΕ ΑΣΗΜΙ ΚΟΛΙΕ

Τελευταια μου αρεσουν περισσοτερο τα κολιεδακια που κανω. Με εμπνεει η εγκυμοσυνη :):) Ειναι πολυ απλα, πολυ πιο λιτα απο αυτα που εκανα στην αρχη. Αλλά μου φαινονται πιο δροσερα ετσι, πιο ευκολοφορετα! Εχω κανει και πολλα με μια μονο πετρουλα πανω!
Το Σαββατοκυριακο μειναμε σπιτι. Ειχαμε δουλιτσες για το παιδικο δωματιο κι εκανα παλι βουτια στις χαντρες μου!

Καλη εβδομαδα!!

21 σχόλια:

  1. Χρυσοχέρα μου εσύ!!!

    Όλα πολύ όμορφα..και η φωτό με το μποέμ καθρεφτάκι άψογη! :))

    Kαλή εβδομάδα όμορφη!

    xxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν καθεσαι συνεχεια σπιτι πρεπει να περασει η ωρα καπως :) Ο Δ δεν με αφηνει να κανω τιποτα!! Αυτο τουλαχιστον ειναι καθιστικο κι ευκολο "σπορ" :):)

    Καλημερα κουκλα και σε περιμενω οποτε τελειωσεις με τα τρεχαματα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι φιλενάδα, είναι πιο λιτά και πιο ευκολοφόρετα αλλά εξίσου όμορφα με τα πρώτα!
    Φτιάξε καλέ κι ένα μικρό για το ποδαράκι της κόρης σου! Του χρόνου εσύ κι εκείνη στην παραλία με ίδιες αλυσιδίτσες ποδιού... χαχαχα... τέλειες θα είστε!!

    Φιλιάαααααα!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Ωραία μουσική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα.
    Λιτά και καλικαιρινα!
    Καλή εβδομάδα με πολλές και όμορφες δημιουργίες!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικά!!!
    Τα τρία τελευταία με ξετρέλαναν!!!
    Καλή σου εβδομάδα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρηνη μου

    ακομα για την μικρη δεν εχω κανει τιποτα!! Ουτε της εχω αγορασει κατι. Μονο τις σαλιαρες που μου ειχες φερει εσυ :):):):):):)

    Θα κανω ομως.... απο Σεπτεμβρη θα αρχισω ξανα το πλεξιμο σιγα σιγα..... τωρα καλοκαιριατικα δεν με εμπνεει πολυ:)

    Καλο απογευμα φιλεναδα.... ευχομαι να εισαι καπου και να απολαμβανεις παγωμενο καφεδακι!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εβιτα μου

    ευχαριστω πολυ για τα ομορφα λογια :)

    Καλη και δημιουργικη εβδομαδα και σε σενα!!! :)

    Γλαρενια μου

    το προτελευταιο ειναι απο χαντρουλες που πηρα απο μια μπομπονιερα :) Ωραια καρφιτσουλα εγινε ε; :)

    Καλο απογευματακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία κοσμηματάκια ειναι αυτά! Πιο πολύ μου άρεσε το λιλά-μωβ-σιελ κολιέ. Είσαι πολύ δημιουργική! Άντε και καλή λευτεριά!
    Καλη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τινα μου

    ειναι πολυ ομορφο να δημιουργεις με τα χερια σου. Το κοψιμο του τσιγαρου μου ανοιξε ενα δρομο προς την δημιουργια που εχω λατρεψει :)

    Καλο απογευματακι κι ευχαριστω για τα ομορφα λογια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλέ πότε πρόλαβες να τα φτιάξεις όλα αυτά? Είναι όλα υπέροχα, αλλά πιο πολύ μου άρεσε το πλεκτό με την πετονιά! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίθανο σου λέω.
    Κι' εγώ αξιοποιώ υλικά από μπομπονιέρες και πασχαλινές λαμπάδες

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. olivetreegirl μου

    εκτος απο το κολιε στην τελευταια φωτογραφια και το βραχιολακι ποδιου της πρωτης φωτο, που εχει καιρο που τα εκανα, ολα τα υπολοιπα εγιναν το Σαββατοκυριακο που περασε. Αν προσεξεις τα περισσοτερα γινονται μεσα σε 10-15 λεπτακια :)

    Οταν μενεις σπιτι και ο αντρουλης σου δε σε αφηνει να κανεις ΚΑΜΙΑ δουλεια, εχεις πολυυυυ χρονο για χαντρες :)

    Καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλαρενια μου

    εγω αρχισα να κραταω τα υλικα απο τις μπομπονιερες τον τελευταιο χρονο που αρχισα να ασχολουμε με τις χαντρες :)
    Ακομα και τις κορδελες απο τα δωρα, η ασημενια κορδελιτσα στο τελευταιο κολιε ειναι απο περιτυλιγμα λουλουδιων :)

    Ειδες τι δημιουργικα που μπορουμε να ανακυκλωνουμε!!

    Καλο μεσημερακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Dee Dee! Είναι καταπληκτικά, τόσο ανάλαφρα! Φτιάχνεις μόνο για σένα ή πουλάς κιόλας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μέσα σε 10-15΄λεπτάκια;

    Χα...θα αστειεύεσαι βέβαια!!!

    Καλά,για να τα έκανα εγώ αυτά 10-15 χρονάκια θα ήθελα..

    Άκου λεπτάκια!!!

    Πανέμορφα φιλενάδα

    Θέεεεεεεεελω κι εγώ,λέμε...

    χχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΜΑΡΩ μου

    οχι, μονο ερασιτεχνικα ασχολουμε. Δεν υπαρχει χρονος για πωλησεις :)

    Ειδες τι κανει το να κοψεις το καπνισμα;;; Ετσι αρχισα να ασχολουμαι :)

    Καλο βραδακι!!



    Anima μουυυυ

    αυτα που εχουν 2-3 χαντρουλες μονο πανω δεν θελουν ουτε δεκα λεπτακια :) Ποτε θα ανηφορισεις να σε δουμε;;;;;

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έρχομαι λέεεεεεεεεεεεμε

    Θα σε πάρω τηλέφωνο

    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mοναδικά όλα.. Είδες η εγκυμοσύνη? φέρνει και εμπνεύσεις.. Μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ανιμα μου

    περιμενω τηλ!!!

    xxx


    Βασιλη μου

    οντως η εγκυμοσυνη μου εφερε εμπνευση... σε πολλους τομεις :) Ειναι μια υπεροχη περιοδος!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα, ενδιαφέρομαι για βραχιολάκι ποδιού με πετονιά και στρασάκια. Έχετε εσείς κάτι πάνω σε αυτό; Περιμένω την απάντησή σας εδώ: cherry-75@windowslive.com
    Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για την δημιουργικότητά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου στειλω μειλ για να μπορεσεις να βρεις αυτο που ψαχνεις :):) Καλη σου εβδομαδα!!

      Διαγραφή