Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

"Κυριακη " ... Constanta




"Απεραντη σκια στο γαλαζιο σου σεντονι

Ξεκουρδιστες ανασες στους αφρους των ματιων σου

Φαντασου ξανα...

Σκεψου μπλε...

Μιλα σιγα .


Θαλασσες ονειρεψου και ξυπνα με.

Καλπασε στα κυματα και παρε με.
Μιλα σιγα...

Σκεψου μπλε...

Φαντασου ξανα . "


Κυριακη 25/01/98

Φωτογραφια απο το κουβερτακι που επλεξα να το δει η Φαραωνα μου που μου το ζητησε και ειχα ξεχαστει ενω ηθελα να σας το δειξω! Το τελειωσα την προηγουμενη εβδομαδα. Ειναι μικρο, να σκεπαζει την Φλαπυ. Στη φωτογραφια ειναι σκεπασμενη η Χελγκα προσωρινα :)





Καλημερα





46 σχόλια:

  1. Πηρα
    καφε και τσ....
    ωχ απαγορευεται εδω μεσα η αλλη λεξη...και ηρθα να δω τα θαυματα ...
    Κατσε να δω και θα σου πω,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι αλλα τωρα δεν μπορω θα πω πρωτα γι αυτο που διαβασα...
    βρε συ βρε ...κρυφο ταλεντο...
    Τα μερη που αγκαλιαζαν καποτε τα φοιτητικα σου χρονια σου ενεπνεαν τετοιους στιχους?
    Ειναι ολοφανερο αυτο.
    Η μηπως δεν ηταν μονο τα μερη?
    Μαλλον ηταν συνδιασμος πολλων πραγματων.

    Κοιτα τωρα θα σου πω κατι στο αυτακι και συ κρεμασε το σκουλαρικι απ την Φαραωνα ,να το θυμασαι.
    Θαρθει μια εποχη... μετα απο πολλα χρονια που θα ξαναπιασεις απ το χερι τον εαυτο σου σ αυτα τα μονοπατια των στιχων ...αυτων ομως του 1998.
    Και θα τον περπατησεις σε μερη που τωρα ουτε τα φανταζεσαι.
    Γιατι η ζεστη της ποιησης διατηρειται μεσα στην καρδια οπως η χόβολη στο τζακι.
    Γραψτο αυτο καπου να μην το ξεχασεις κι αν τοτε που θα συμβει δεν ειμαστε κοντα να με θυμηθεις.


    Τελος εδω ...αντε γιατι δεν μπορω ..πρωι πρωι μ εκανες κι εκλαψα.







    Το κουβερτωνακι εγινε μια γλυκα εεεε!!!!!

    Κοιτα να δεις που μου εξελυσεται σε χρυσοχερα το κοριτσι μου.Και το εκανες κι αρκετα μεγαλο...ξερεις τωρα γιατι το λεω αυτο...χαχαχααα!!επειδη ηθελα να δω την υπομονη σου οταν το αρχισες...ελεγα μμμμ θα το φτιαξει για να σκεπαζεται ολη η Φλαπυ η μονο η ουρα της?
    Μπραβο κοριτσι μου
    και πολυ ομορφο χρωματικα.
    Κι ο συνδιασμος στα χρωματα του μπλογκ σου μου αρεσε πολυ...αυτο το εκαι-καφε των φυλλων επανω με το μωβ φοντο πολυ μου αρεσαν.

    Πω πω πολυλογια....!!!
    Αντε φευγω παω για δουλιτσα ...
    Καλημερα πουλι μου!!!!
    Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. faraona μου

    "Θαρθει μια εποχη... μετα απο πολλα χρονια που θα ξαναπιασεις απ το χερι τον εαυτο σου σ αυτα τα μονοπατια των στιχων ...αυτων ομως του 1998.
    Και θα τον περπατησεις σε μερη που τωρα ουτε τα φανταζεσαι.
    Γιατι η ζεστη της ποιησης διατηρειται μεσα στην καρδια οπως η χόβολη στο τζακι."

    Θα το κρατησω φυλαχτο επειδη ειναι υπεροχο και κρυβει μια νοτα προσμονης, μια εκπληξη κρυμενη σ' αυτα που θα ερθουν!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

    Ο καθενας γραφει για δικους του λογους, εγω καποια ποιηματα που εγραψα και αγαπησα τα εγραψα οταν ημουν ΠΟΛΥ μονη......αλλοι μπορουν και γραφουν σε καθε περισταση ισως....εμενα δε μου ευχομαι να ξαναγραψω τετοια ποιηματα....προτιμω τα αλλα τα σαχλα μου :)


    Το κουβερτακι εμενα παλι μικρο μου φαινεται :) Θελω να παρω πιο χοντρα νηματα/κλωστες για να κανω ενα μεγαλυτερο :) Το Σαββατο θα παω για χαντρες να φτιαξω μπρελοκ στην Ταλι και θα παρω και νηματα :)....Εχουμε δουλεια απο βδομαδα :):)

    Καλη δουλιτσα κουκλαρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελείωσε το κουβερτάκι;!!! Μπράβο φιλενάδα! Εξαιρετική δουλειά και ωραία χρώματα!
    Γρήγορα το τελείωσες! Εύγε!!!

    Καλό απόγευμα φιλεναδίτσα μου και δώσε φιλάκια και στην Χέλγκα και στην Φλάπυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θάλασσες ονειρεύομαι συχνά. Σκέφτομαι με το γαλάζιο του ουρανού και το βαθύ μπλε της αγριεμένης θάλασσας!

    Ενα καραβάκι φιλιά σου στέλνω, χρυσοχέρα!

    Χάιδεψε για μένα τα κεφάλια τους.

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Deedeeka μου να ξερες πως ανακάτεψα το μπλε και το γαλάζιο και έφτιαξα ένα καταπληκτικό δικό μου χρώμα!! Αχ τι θυμήθηκα, πως ταξίδεψα μ αυτά τα στιχάκια, μ αυτό το τραγούδι της Αφροδίτης Μάνου!! Flash back σε νεανικές παρέες & τρέλες, συναυλίες, ξενύχτια ,διακοπές και τα ρέστα !! Όλες οι αποχρώσεις του μπλε στην παλέτα μου , ωραία πράγματα θυμήθηκα , εκθέσεις βιβλίου στο πεδίο του Άρεως, με πασατέμπο και αχόρταγο ψάξιμο στους πάγκους με τα βιβλία, δίσκους 33 στροφών του Λάκη με τα Ψηλά Ρεβέρ, της Μάνου, του Παπάζογλου, επ ευκαιρία να πάρω τηλέφωνο το φίλο μου το Μάνο!!
    deedee σ ευχαριστώ για τις θάλασσες που ονειρεύτηκα!! Φιλιά
    Θα το ξανακούσω το τραγούδι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ααααα το φτιαξες το κουβερτάκι !!
    Πολύ όμορφο & πολύ ροζ, μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρηνη μου

    ναι, εχει πολλες μερες που το τελειωσα αλλα ειχα ξεχασει να σας το δειξω :):) Με ειχε πιασει μανια, επλεκα καθε βραδυ :):)

    Θα το ηθελα λιγο μεγαλυτερο αλλα μου τελειωναν οι κλωστες και το σταματησα εδω :)

    Καλο βραδακι κουκλαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλεξανδρα μου

    οταν εφυγα να σπουδασω Τσεχια με πειραζε πολυ που δε θα εβλεπα θαλασσα. Μου ελειπε, αλλα η Τσεχια εχει τοσο υπεροχα παρκα που με "παρηγορουσε" επιτυχως καθημερινα :)
    Στην Ρουμανια ειχε θαλασσα, πηγαινα συχνα στην αρχη....οσο περνουσαν τα χρονια πηγαινα ολο και λιγοτερο. Τοτε εγραφα συχνα "ποιηματα", το ιδιο μοτιβο, στην αρχη συνεχεια για θαλασσες και Κυριακες και μετα ολο και λιγοτερο. Την αγαπαω....απλα καπως αυστηρα, δεν της παραδινομαι πλεον :)

    καλο βραδακιο γλυκια μου Αλεξ xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αθηνα μου

    αν σε ταξιδεψε τοσο πολυ το τραγουδακι και η θαλασσα μου....χαιρομαι αφανταστα :):)

    Καλο δραδακι φωτογραφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πειράζει που δε στέκομαι στο πλεκτό ...αλλά στη μουσουδίτσα αυτή??????.........που έχεις σκεπάσει................?????
    Τι γλυκούλι που ειναι !!!
    Γλυκα!!! Φιλάκαι deedee!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΛΕΚΤΟ

    μπραβο για την υπομονη απαπα ποτε δεν μπορεσα να κανω ουτε κομπο!!

    χαθηκες............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι ωραίο τραγούδι!!!!
    (είχα χρόνια να το ακούσω)
    τι ωραία κουβερτούλα!!!
    Φιλιά Κατερίνα :))
    (εξ αποστάσεως, έχω συνάχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αρτιστακι μου

    αυτη η μουτσουνα που βλεπεις ειναι γιαγιακα, 18 χρονων :) Εχει ασπρισει η φατσα μας,εχουμε ακρατεια και δεν βλεπουμε , ουτε ακουμε καλα :) Κατα τα αλλα μυριζουμε το φαγητο και χοροπηδαμε κιολας αν εχουμε κεφια :)

    Φιλακια κουκλιτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μηκων μου

    ειναι ακομα αρχη κι εχω υπομονη....στο μελλον δεν ξερω :):):)

    Χανομαι γενικα, τα ειπαμε αυτα :)

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντρεα μου

    περαστικα σου!! Βρασε μια ματζουρανα με μελι και λεμονι και θα σου φυγουν ολα. :):) Να σου στειλω;; Προχθες μας εδωσε ενας γνωστος μου ριζες απο εστραγκον, ματζουρανα και λουιζα για να φυτεψουμε. Μοσχοβολησε το αμαξι :):)

    Το τραγουδακι υπεροχο, ετσι;; :)

    Καλο Σαββατοκυριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσα χρόνια πίσω με πήγες με αυτό το τραγούδι;
    Καλύτερα να μη σου πω!!!!

    Για να δω κι άλλα δείγματα τέτοιας γραφής...
    Μ΄αρέσει.Μ΄αρέσει σου λέω.
    Θα περιμένω,ναι;;;

    χχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άχουτο μωρέ!!!!
    Τότε είναι ακόμα πιο γλύκα......
    να είσαι καλά dee dee!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλενάδα.... ετοιμάσου!!! Έχει έξοδο αύριο!!! θα σε πάρω να τα πούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. anima μουυ

    τελικα εχει πολυ σουξε αυτο το τραγουδι :) Ειναι καταπληκτικο ομως και ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ!

    Σου αρεσε το ποιηματακι; Αυτο ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου :)


    Καλο Σαββατοκυριακο!!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αρτιστα μου

    xxxxxx

    καλο Σαββατοκυριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρηνιω μου

    παρε να μου πεις, αν και λιγο απιθανο το βλεπω επειδη θα ερθουν τα πεθερικα μου. Γιορταζει η αγαπουλα μου μεθαυριο, συννονοματος με τον μπαμπα σου :)

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφο το κουβερτάκι Κατερίνα... Γρήγορα το τελείωσες..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πήρες φόρα κι αλλάζεις συνέχεια αναρτήσεις και δεν σε προλαβαίνω κούκλα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εκτός από τον ενθουσιασμό που μας κερνάς κάθε φορά, προηγούμενη ανάρτηση σου μας είχες και πολλά δωράκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφο το ποίημα σου αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να σκεφτώ μπλε γιατί είδαμε και πάθαμε να έρθει το φθινόπωρο...προτιμώ τα χρώματα του..αν κι εσύ σε άλλον απευθυνόσουν οπότε οκ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ταλέντο βλέπω στα χειροτεχνικά ...τι να ήσουν στην προηγούμενή σου ζωή λες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 6 σχόλια !!!!

    Ξανάγινε :))

    Να έχεις ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο Κατερίνα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εδώ είμαι πάλι..

    Πολύ όμορφο κείμενο..
    Το τραγούδι επίσης..
    Όσο για το κουβερτάκι..αριστούργημα!!


    Καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φιλενάδα να τον χαίρεσαι!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον Δημήτρη σου!!!!
    Πολύχρονος, ευτυχισμένος και ότι ποθείτε!!!!
    Έλαβα το μύνημα χθες αλλά τελείωσε η κάρτα και δεν μπορούσα να απαντήσω!

    Εύχομαι τα καλύτερα από ψυχής! θα σε πάρω μετά να τα πούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά στο Δ...!!!
    Να τον χαίρεσαι! και να σε χαίρεται...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οι στίχοι σου είναι ανάλαφροι σαν τον αφρό της θάλασσας και ονειρικοί σαν το κύμα... Γράφεις υπέροχα!
    Τέλειο το κουβερτάκι, πολύ μ' αρέσει! Η Χέλγκα είναι σκέτη γλύκα (άχου το μωρέ!!!!)!!!
    Να έχεις ένα δημιουργικό απόγευμα γεμάτο φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Xρόνια του πολλά...να τον χαίρεσαι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ώπππ...κάποιος γιορτάζει εδώ???
    κατι ξερουν ολοι ;) χρονια του πολλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ελπιζω να πηρες το μειλ μου με τα χρονια πολλα για τον Δ. σου.
    Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πωπω τι χάνω τόσο καιρό. Υπέροχη γλυκιά μου αγαπημένη, άλλαξες. Χαμογελάς,φτιαχνεις αριστουργήματα, ποιητικά, χρωματικά, καλλιτεχνικά. Είναι που ήρθε το φθινόπωρο; Που μας γεμίζεις γλύκα και τρυφεράδα; Μέχρι κι εγώ που ξέρεις ότι δεν είναι το καλύτερο μου τα τετράποδα, συγκινήθηκα έτσι που την είδα.

    φιλιά πολλά

    υ.γ Χρόνια πολλά του Δ. Να έχει υπομονή ο άνθρωπος να σε αντέχει :Ρ

    (ναι ναι κάνε φίλες να δεις καλό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. outopie μου

    ευχαριστω πολυ :)

    Θα κανω κι αλλα....τωρα ζητησα απο τον Ραπτομηχανη :)

    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κυριε Ηλια

    που νομιζετε οτι βρισκεστε κυριε και εκμεταλευεστε ετσι τη φιλοξενια αφηνοντας 6 απανωτα σχολια;;;;!!! :):):):):)

    Ηλια μου

    κυριως το φθινοπωρο σκεφτομαι μπλε γιατι λατρευω την θαλασσα δυναμικη και ανεξαρτητη....χωρις τις τοσο βιαιες παρεμβολες μας :):)

    Στην προηγουμενη ζωη πρεπει να ημουν ενα πολυ καταπιεσμενο ατομο που τωρα δε χορταινει να μαθαινει , να φτιαχνει και ολο αυτο γινεται με περισση ακαταστασια:)

    Η Χελγκα ειναι το πιο γερικο σκυλακι μας. Ειναι 18 χρονων γιαγιακα, σχεδον μεγαλωσαμε μαζι :) Μενει στο πατρικο μου με τους γονεις μου.

    Να ερχεσαι, να ξαναφησεις 6 σχολια...και παραπανω....αρκει να μη περιμενεις απαντηση παντα....ξερεις οτι δεν ειμαι καθολου τυπικη :)

    Καλημερα Ηλια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. edelweiss μου

    ευχαριστω και χαιρομαι που σου αρεσαν ολα :)

    Ευχαριστω και για τις ευχες

    .....διαλεγεις παντα υπεροχα αβαταρ! Με 'γεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ρηνιω μου

    πως περασατε;;;; Ευχομαι υπεροχα!

    Να χαιρεσαι κι εσυ τον μπαμπακα σου κουκλαρα μου!!!

    Καλημερααα!!! xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ουτοποιε μου

    ευχαριτω πολυ πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τινα

    καλως ηρθες!

    Τι ομορφη ευχη μου εδωσες για δημιουργια :) Κι επιασε, εκανα πολλα κολιεδακια το Σαββατοκυριακο :)

    Καλημερα γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. αρτιστα μου

    καλα καταλαβες, καποιος γιορτεζε :):):) Ευχαριστω πολυ για τις ευχες κουκλιτσα μου!!

    Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φαραωνα μου


    παω να δω τα μειλ μου :):)

    Καλημερααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φριντουλα μου

    λειπεις αλλα σε νιωθω να επιστρεφεις περισσοτερη δυναμικη και με το αγαπημενο μου χιουμορ σου :):)

    Να με αντεχει ε;; Ο θεος και η ψυχη του ξερουν πως τα καταφερνει :):)

    Με εχει πιασει κριση δημιουργιας....τους τελευταιους μηνες κανω κολιεδακια, κουβερτακια και μαθαινω κι αλλα σιγα σιγα :):) ερωτας με το τσιγκελακι μιλαμε :):)

    Καλημερα φιλεναδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή