Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

επιστρεφοντας

Μπορει να μη στο εχω πει αλλα μου αρεσει πολυ να χαζευω τα χερια σου οταν οδηγεις.




Κοιταζα δεξια το καταπρασινο τοπιο και αριστερα την ηρεμη μορφη σου. Οι κινησεις σου ειναι τοσο σταθερες που εκπεμπουν ασφαλεια. Ο τροπος που σηκωνεις τον αριστερο σου αντιχειρα οταν ακουμπας πανω στο τιμονι, ο τροπος που πινεις τον καφε, που καπνιζεις! Ολα ειναι τοσο ζεστα και οικεια που νιωθω την γαληνη και τη ζεστασια της μητρας, θελω να κουλουριαστω και να αφεθω αναλαφρα στις υπεροχες εικονες που φευγουν βιαστικα απο το τζαμι και δεν θα ξαναγυρισουν.

Και υστερα γυριζεις μου χαμογελας και χαιδευεις το ποδι μου, παιρνεις το χερι μου, μπλεκονται τα δαχτυλα μας και το αφηνεις εκει για 1 λεπτο! Τοσο οσο χρειαζεται να παρω και να δωσω οσα εχω μεσα μου για σενα!!

- Περασες καλα; ..... με ρωτας
- Ακομα περναω!




27 σχόλια:

  1. ... και για πάντα προσθέτω (ευχόμενος) εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανδρεα μου
    σ'ευχαριστω, αληθεια ευχαριστω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ζησε το σε ολο σου το μεγαλειο...ηταν υπεροχη η εικονα που εζησα, που ειδα, που ενιωσα μεσα απο το κειμενο σου!
    μ' αρεσει ο τροπος που διαλεγεις να ζεις...φιλια πολλα...(μαθαινω απο σενα κι ας ειμαι μεγαλυτερη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με συγκίνησες! Ηρθα να σου κάνω πλάκα αλλά είχα έκπληξη νο2. Διάβασα χωρίς αναπνοή, δάκρυσα, μου θύμισες...

    σε ευχαριστώ...

    είσαι υπέροχη απόψε, μείνε έτσι, κράτησε του το χέρι, κάθε σου χρειάζεσαι, για εκείνο το λεπτό, που μυρίζει άνοιξη, που ξεχειλίζει φως κι ανάσες ευτυχίας...

    είσαι υπέροχη απόψε,στο είπα; είστε υπέροχοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έτσι μου ερχεται να σας αγκαλιασω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαμα μια μου

    μη νομιζεις, μου ξεφευγουν κι εμενα πολλες στιγμες ευτυχιας....ειναι ομως καποιες, που τις γραπωνω και τις δινω και καταλαβαινουν :)

    Ο,τι κανω καλα, να το μαθαινεις, να προσεχεις τα λαθη μου ομως. Κι εγω μαθαινω, απο ολους σας εδω μεσα! Ζηλευω, θυμωνω, πεισμωνω, ονειρευομαι!

    Καλημεραα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. freedula μουυυ

    νιωθω τοσο ακεραιη μαζι του καποιες στιγμες, γεματη και συμπαγης διχως κενα κι αυτο με γεμιζει μια υλη φωσφοριζε που με κανει και λαμπω.
    Ειναι κατι αλλες φορες που σφαζομαστε σαν τις κοτες :)

    Αυτες ομως τις μικρες στιγμες ευτυχιας που καταφερνουμε να τις αρπαξουμε και να τις αποθηκευσουμε στο πολυτιμο μπαουλακι της ψυχης μας, της αγκαλιαζω σαν φυλαχτο και σαν βαλιουμ στις δυσκολες μερες μου :)

    Φιλακια φιλεναδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν ακους μου

    μην το παρεις προσωπικα, αλλα να, δεν νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα :):):):):)

    Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Deedee μου
    Ετσι...παντα!!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχχχ μπράβο σου :) Αυτή είναι η πιο όμορφη αίσθηση.. :)
    Ωραίο και το τραγουδάκι που εχεις βαλει απο τα αγαπημενα μου φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσι μου
    Είναι τόσο όμορφο,αυτό που έχεις γράψει.
    Ανοιξες τα σωθικά σου κι άφησες να ρέει η μορφή του...
    Εύχομαι νάσαστε πάντα αγαπημένοι,να είσαι και να είναι πάντα "το παν" στην όμορφη ζωή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Loipon..

    εαν ξαναβαλεις αποσπασματα άλλων θα αδικεις τη φυση σου

    -να το ξερεις...

    .....κι εγω θα βαριεμαι να τα διαβαζω οπως παντα!!!

    Oταν γραφεις δικα σου απο ενα μικρο τιποτα
    μεχρι αυτη τη μαγικη στιγμη εισαι

    αυτη που ξερω...ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ..




    ........και χαιρομαι τοσο που εισαι ευτυχισμενη ....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαραονα μου

    δεν ξερω αν θα κρατησει για παντα, ξερω οτι αυτο θελω ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. roadartist μου

    και δικο μου αγαπημενο τραγουδακι, το προτιμω απο την αλεξιου αλλα δεν το βρηκα για να το βαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. dromaki μου

    ευχαριστω για την ευχη κι ευχομαι να πιασει, οπως ολες οσες καναμε πετωντας τα μπαλονια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τζουτζουκα μου (ξερεις εσυ)

    σε λιγο τελειωνω το "Ταλγκο" του Βασιλη Αλεξακη και ετοιμαζω αποσπασμα, μην ερθεις :):)

    Οταν ξαναεχω εμπνευση θα σου σφυριξω, αν αργησω θα τα πουμε με μειλ :):):):):)

    Γραφω στη δουλεια μωρε, το ξερεις, και ειναι δυσκολο να χαλαρωσω εδω και να γραψω οσα θελω. Καποιες σπανιες φορες τα καταφερνω, οπως σημερα, γιατι πολυ μου αρεσει αυτο που εγραψα και ολο του τηλεφωνουσα να μπει να το διαβασει κι εκεινος :):):)

    φιλουμπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μια καλημέρα ήθελα να σου πω
    κι επίσης
    μην σταματήσεις να περνάς
    μην ξεχάσεις "ακόμα να περνάς"

    Ποτέ μου δεν κατάφερα να πίνω καφέ και να καπνίζω οδηγώντας...
    Μου μοιάζει αρκετά "δύσκολο"
    περίεργα πράγματα ε;
    οι δυσκολίες και οι ευκολίες για τον καθένα...

    Η περιγραφή της σκηνής
    ανάλαφρη
    και στην σωστή θερμοκρασία
    σώματος και ψυχής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. dim μου

    παντα περναω απο σενα. Καθε μερα. Τι να σου εγραψα; Οτι ζηλεψα ; Ερχομαι απο σενα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν εννοούσα να περνάς από μένα
    εννοούσα να περνας... καλά
    "ακόμα να περνάς", όπως έγραψες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φταινε οι ξανθιες ανταυγειες :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πόσο απλα΄τελικά είναι τα πράγματα που μας κάνουν ευτυχισμένους

    πάντα τόσο ευτυχισμένη να είσαι το αξίζεις άλλωστε


    φιλίιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι υπέροχος ο τρόπος που κατάφερες να βάλεις μια μικρή στιγμή ευτυχίας σε λέξεις.

    Επειδή - ευτυχώς μέσα στα τόσα ελαττώματά μου - είμαι άνθρωπος που δεν ζηλεύω, αλλά χαίρομαι με τη χαρά του άλλου, ένιωσα πανέμορφα διαβάζοντάς σε.

    Και το είχα τόσο ανάγκη...

    Πάντα έτσι, εύχομαι! Μέσα απ' την ψυχή μου!

    Σε φιλώ πολύ πολύ πολύ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. artou μου

    που χαθηκες;;

    Τετοιες στιγμες υπαρχουν πολλες, το κακο ειναι οτι το τρεξιμο και το αγχος της καθημερινοτητας μας κανουν να τις προσπερναμε!

    Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στελλα μου

    κι εμενα μου αρεσε τελικα η εικονα που βγαζει αυτο που εγραψα, δεν πιστευα οτι θα καταφερνα να του δωσω πνοη, αλλα νιωθω καλα :)

    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Deedee μου


    καλημερα και καλο κουραγιο στη δουλεια.Aκομη προσπαθω να καταλαβω γιατι μου γυριζουν πισω τα μειλ που σου στελνω.Δεν πηρες κανενα ε?

    φιλια, ομως πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή