Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

καλο σαββατοκυριακο!!!

Σε μιση ωριτσα τελειωνω και φευγω. Το τρεξιμο δε σταματαει. Στο σπιτι πρεπει να απλωσω πλυντηριο και να μαζεψω ρουχα γιατι θα παμε Σαββατοκυριακο στα πεθερικα να παρευρεθουμε στα εγκαινεια μιας δικης μου φιλης.

Θα σας δω ολους τη Δευτερα. Ευχομαι ξεκουραστους, πιο δυνατους και καλυτερους κατα μια σταγονιτσα.

Θα μου λειψει το σπιτακι μου! Δεν ειμαι ανθρωπος που αντεχω μακρυα. Σπιτογατα ενα πραγμα. Ισως φταιει η ασυδωσια της φοιτητικης ζωης.

Σας αφηνω τραγουδακι για παρεα!

10 σχόλια:

  1. Πεθερικα και εσυ ε??? χιχι :) καλα να περασετε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φφφ Ποσες ωρες εχει μεχρι να ερθει Δευτερα να πας στο μαγαζακι σου και να μου στειλεις κανενα απο κεινα τα υπεροχααααα τραγουδακια σου??

    ε??
    ε???


    καλα να περνας ..και φιλια στη "μαμα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ονιονφαβα παρακαλω πολυ οταν βγαλει τα τριχωτα μαυρα ζουδια να με ενημερωσει να ερθω να την ασπαστω!!!::)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία επιλογή, επιτέλους μουσική...
    Καλλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περιμένω να με πάρεις τηλ και να μου πεις ποια μέρα θα το κανονίσουμε εκείνο που λέγαμε!!

    χιχι

    αντε ας βρεθούμε έστω για εναν καφέ να τα πούμε σαν άνθρωποι !!

    όχι όπως στον Μαλαμα!!

    μάκια πολλά πολλά

    υγ: ΤΕΛΕΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαβα μου για 2-3 μηνες ακομα θα εχω ανα διαστηματα στο σπιτι την πεθερα μου λογω δουλειας. Μεχρι στιγμης η συγκατοικηση βαινει καλως :) Εχω αρχισει να ανησυχω για το ποσο καλα τα παμε :)

    Φιλακια καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ταλι μου,

    εγω περιμενω το Σαββατο να σ' ακουω στο τηλ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημητρη μου,

    ελα και Θεσσαλονικη για καμια παρουσιαση :)
    Λογω ελλειψης χρονου κυριως τραγουδια θα εχω ως τα Χριστουγεννα - Πρωτοχρονια. Να περνας :)

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυβελακι μου,

    ειχα μιλησει και με την Νατασσα γι' αυτο που λες αλλα τρεχω!! Πλεον ουτε Σαββατοκυριακα δεν εχω κενα :)
    Μετα τις γιορτες ομως θα το κανονισουμε να βρεθουμε για καφεδακι!!

    Καλη εβδομαδα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή